Advies en contact: 024 012 645

Levering Speciaal volumineuze producten

Voor elk product, de juiste dienst!

De voorgestelde leveringsmethoden zijn afhankelijk van het type product dat u besteld heeft: deze worden u toegelicht bij het plaatsen van uw bestelling.
Indien u meerdere producten besteld heeft, bestaat de kans dat deze door verschillende transporteurs aan u geleverd zullen worden, om u een zo gunstig mogelijke levertijd te kunnen bieden.

Het product wordt op afspraak geleverd voor uw flatgebouw of uw huis

1
De voorbereiding van de levering

Let op: onze transporteur levert met een truck met oplegger, voor uw huis. De transporteurs kunnen dus niet tot in uw huis leveren..

Gelieve zelf de nodige maatregelen te nemen om het product te vervoeren tot aan de plaats van gebruik.

Controleer ook of uw straat breed genoeg is voor een trailer.

Controleert u alvorens te bestellen, of de producten gemakkelijk kunnen worden geplaatst: meet zorgvuldig de afmetingen van uw deuren, trappen en lift..

Geeft u tijdens uw bestelling alle nodige informatie door, voor het goede verloop van de levering: adres, verdieping, toegangscode, intercom...

Geef een telefoonnummer waarop u overdag bereikbaar bent voor het maken van de leveringsafspraak. Vermeld u in dit gesprek met onze transporteur, elke moeilijkheid bij de toegang of doorgang die de leveranciers kunnen tegenkomen.

Onze transporteur neemt contact met u op om de levering te plannen.. De levering vindt plaats van maandag tot en met vrijdag van 9u tot 18u..

2
Levering

De levering van deze producten vindt plaats voor uw flatgebouw of huis.

Het volgende lijkt vanzelfsprekend, maar is zeer belangrijk: u moet aanwezig zijn op de afgesproken dag en tijd om de bestelling te ontvangen!

Mocht u eventueel toch niet beschikbaar zijn voor de levering, dan dient u minimum 72 uur van tevoren contact op te nemen met de transporteur voor het uistellen van de afspraak.

Bij niet gerechtvaardigde afwezigheid van de klant, wordt elke nieuwe levering gefactureerd door vente-unique.be.

Meer weten over de leverbon

De levering van uw product gebeurt zonder het uitpakken. Wij raden u dus aan, als de verpakking beschadigd is bij ontvangst van het product, het pakket te weigeren met vermelding van "pakket beschadigd": onze pakketten verlaten het magazijn in goede staat. Als de verpakking intact is, maar het product is beschadigd, beschikt u over 48 uur om ons dit te melden per aangetekende brief samen met foto's van de beschadigingen van het product.

De leverbon getuigt ook van de legale eigendomsoverdracht va het product.

Zodra de leverbon is ondertekend, is het product van u en noch vente-unique.com noch onze transporteur zijn verantwoordelijk voor eventuele schade tijdens de levering, als deze niet werden vermeld op de bon.

Daarom is het belangrijk eventuele reserves op het product te vermelden alvorens de leverbon te ondertekenen.

Belangrijk: zelfs als de leveranciers u aanraden op de leverbon te vermelden "onder voorbehoud van het uitpakken", weet dat deze vermelding geen enkele legale waarde heeft. Als u het product niet kunt uitpakken, moet u de staat van de verpakking op de leverbon vermelden en niks schrijven in het gedeelte "staat van het product na uitpakken".

In geval dat de verpakking beschadigd is bij ontvangst van het product, raden wij u aan reserves te vermelden over de staat van het pakket of het product te weigeren met vermelding "pakket beschadigd" op de leverbon.

U beschikt over een termijn van 48 uur om ons te melden in uw ruimte Mijn account of per telefoon, elke schade aan het product.

Onderteken de leverbon niet alvorens uw reserves te vermelden!

3
Verpakkingen

Voor elke retourzending van een product (behalve zitbanken), vragen wij u de producten terug te zenden in hun oorspronkelijke verpakking.

Bewaar ze dus goed!

4
Uw mening telt voor ons

Volgend op uw levering, ontvangt u een e-mail met een tevredenheidsvragenlijst.

Help ons uw ervaring als klant te verbeteren door hierop te antwoorden!

Uw nummer 1 in online meubelverkoop

Uw garanties:

  • 14 dagen:niet tevreden
    geld terug garantie
  • 94% tevreden
    klanten
  • Laagste prijzen,
    tot 60% goedkoper
  • Uw bestelling
    volgen
  • Betaling
    100% beveiligd
  • Adviseurs op
    werkdagen bereikbaar
    (tel: 024 012 645)

Keurmerk:

Onze vermelding op http://www.keurmerk.info

Vente-unique.be is een dochteronderneming van Vente-unique.com, opgericht in 2005 en beursgenoteerd in Parijs sinds april 2018 - code ALVU - tel : 024 012 645
Rue Jacquard - 93315 le Pré Saint Gervais - Frankrijk