De voorgestelde leveringsmethoden zijn afhankelijk van het type product dat u besteld heeft: deze worden u toegelicht bij het plaatsen van uw bestelling.
Indien u meerdere producten besteld heeft, bestaat de kans dat deze door verschillende transporteurs aan u geleverd zullen worden, om u een zo gunstig mogelijke levertijd te kunnen bieden.
Controleert u, alvorens te bestellen, of u de producten zonder problemen in ontvangst kunt nemen: meet zorgvuldig de afmetingen van uw deuren, trappen en lift.
Geef een telefoonnummer door waarop u overdag te bereiken bent om een afspraak voor de levering te maken. Geef tijdens het maken van deze afspraak door of er eventueel obstakels zijn met betrekking tot het binnenkomen van uw huis of appartement tijdens de levering.
Onze transporteur zal u contacteren voor het maken van een leverafspraak. De levering vindt plaats van maandag tot vrijdag tussen 7 uur en 17 uur. Voor enkele gebieden is het ook mogelijk om een afspraak te plannen in de avond tot 22 uur en op zaterdag en zondag.
U zult van de transporteur een SMS ontvangen op de dag voor de levering, om u een verfijnd tijdstip van levering door te geven. Dit tijdstip valt binnen een tijdvak van twee uur. Op de dag van levering zult u nogmaals een SMS ontvangen met een link waarmee u uw bestelling live via internet kunt volgen.
De levering vindt plaats bij u thuis in de kamer van uw keuze. Controleer of het product overeenkomt met uw bestelling en in goede staat is. Als u een zitbank heeft besteld, zullen de koeriers deze voor u uit de verpakking halen en de poten monteren. Dit geldt niet voor zelf in elkaar te zetten zitbanken.
Het volgende lijkt vanzelfsprekend, maar is zeer belangrijk: u moet aanwezig zijn op de overeengekomen dag en tijd om uw bestelling in ontvangst te nemen!
In het geval dat u onvoorzien niet beschikbaar bent op de dag of tijd van de levering, dient u de transporteur minstens 48 uur voor de levering te bellen om deze uit te stellen. Iedere nieuwe levering zal worden gefactureerd door Vente-unique.be, indien deze is toe te wijzen aan ongerechtvaardigde afwezigheid van de klant.
U dient elke twijfel te vermelden op de leverbon.
De leverbon getuigt ook van de legale eigendomsoverdracht va het product.
Zodra de leverbon is ondertekend, is het product van u en noch Vente-unique.com noch onze transporteur zijn verantwoordelijk voor eventuele schade tijdens de levering, als deze niet werden vermeld op de bon.
Daarom is het belangrijk eventuele gebreken op het product te vermelden alvorens de leverbon te ondertekenen.
Belangrijk: als het pakket beschadigd lijkt, open het dan om de staat van het product te bekijken in bijzijn van de koerier. Als de koerier u adviseert op de leveringsbon "onder voorbehoud van uitpakken" te vermelden, weet dan dat deze vermelding geen juridische waarde heeft. Als de koerier niet heeft willen wachten tot het pakket open was, vermeld dat dan op de leveringsbon onder de rubriek "staat van het product na uitpakken".
In geval dat de verpakking beschadigd is bij ontvangst van het product, raden wij u aan reserves te vermelden over de staat van het pakket of het product te weigeren met vermelding "pakket beschadigd" op de leverbon.
U beschikt over een termijn van 48 uur om ons in uw ruimte Mijn account of per telefoon te verwittigen van elke eventuele schade aan het product.
Onderteken de leverbon niet alvorens uw schades te vermelden!
Voor elke retourzending van een product (behalve zitbanken), vragen wij u de producten terug te zenden in hun oorspronkelijke verpakking.
Bewaar ze dus goed!
Volgend op uw levering, ontvangt u een e-mail met een tevredenheidsvragenlijst.
Help ons uw ervaring als klant te verbeteren door hierop te antwoorden!
We gebruiken cookies om de best mogelijke navigatie op de website te kunnen garanderen, om gepersonaliseerde aanbiedingen en services te bieden en om bezoekgegevens bij te houden ter verbetering van uw gebruikservaring.
Bekijk onze Privacyverklaring voor meer informatie.
Doorgaan zonder te accepteren