Advies en contact: 024 012 645

Levering PREMIUM - In de kamer van uw keuze

Voor elk product, de juiste dienst!

De voorgestelde leveringsmethoden zijn afhankelijk van het type product dat u besteld heeft: deze worden u toegelicht bij het plaatsen van uw bestelling.
Indien u meerdere producten besteld heeft, bestaat de kans dat deze door verschillende transporteurs aan u geleverd zullen worden, om u een zo gunstig mogelijke levertijd te kunnen bieden.

Het product wordt op afspraak bij u thuis geleverd

1
De voorbereiding van de levering

Controleert u, alvorens te bestellen, of u de producten zonder problemen in ontvangst kunt nemen: meet zorgvuldig de afmetingen van uw deuren, trappen en lift.. Houd er rekening mee dat onze transporteurs alleen pakketten tot op de 4e verdieping kunnen bezorgen, tenzij uw gebouw is uitgerust met een lift.

Op de dag van de verzending, ontvangt u een mail van onze transporteur met daarin de dag van levering. Indien u niet beschikbaar bent, kunt u de datum of het tijdsvak van de levering wijzigen tot 24 uur voor het initiële levertijdstip door op de link te klikken in uw besteloverzicht in de mail.

De levering vindt plaats van maandag tot en met vrijdag tussen 09.00 en 22.00 uur.

2
Levering

De levering vindt plaats bij u thuis in de kamer van uw keuze. Controleer dat of het product overeenkomt met uw bestelling en in goede staat is.

Het volgende lijkt vanzelfsprekend, maar is zeer belangrijk: u moet aanwezig zijn op de overeengekomen dag en tijd om uw bestelling in ontvangst te nemen!

Elke nieuwe levering wordt gefactureerd door vente-unique.be, indien deze is toe te wijzen aan ongerechtvaardigde afwezigheid van de klant.

U dient elke twijfel te vermelden op de leverbon.

Meer weten over de leverbon

De leverbon getuigt ook van de legale eigendomsoverdracht va het product.

Zodra de leverbon is ondertekend, is het product van u en noch vente-unique.com noch onze transporteur zijn verantwoordelijk voor eventuele schade tijdens de levering, als deze niet werden vermeld op de bon.

Daarom is het belangrijk eventuele reserves op het product te vermelden alvorens de leverbon te ondertekenen.

Belangrijk: zelfs als de leveranciers u aanraden op de leverbon te vermelden "onder voorbehoud van het uitpakken", weet dat deze vermelding geen enkele legale waarde heeft. Als u het product niet kunt uitpakken, dient u de staat van de verpakking te vermelden op de leverbon en niets te schrijven in het gedeelte "staat van het product na uitpakken"

Zelf op te bouwen meubels worden niet uitgepakt. Echter, het volstaat u te verzekeren van hun goede staat. In geval dat de verpakking beschadigd is bij ontvangst van het product, raden wij u aan reserves te vermelden over de staat van het pakket of het product te weigeren met vermelding "pakket beschadigd" op de leverbon.

U beschikt over een termijn van 48 uur om ons te melden in uw ruimte Mijn account of per telefoon, elke schade aan het product.

Onderteken de leverbon niet alvorens uw reserves te vermelden!

3
Verpakkingen

Voor elke retourzending van een product (behalve zitbanken), vragen wij u de producten terug te zenden in hun oorspronkelijke verpakking.

Bewaar ze dus goed!

4
Uw mening telt voor ons

Volgend op uw levering, ontvangt u een e-mail met een tevredenheidsvragenlijst.

Help ons uw ervaring als klant te verbeteren door hierop te antwoorden!

Uw nummer 1 in online meubelverkoop

Uw garanties:

  • 14 dagen:niet tevreden
    geld terug garantie
  • 94% tevreden
    klanten
  • Laagste prijzen,
    tot 60% goedkoper
  • Uw bestelling
    volgen
  • Betaling
    100% beveiligd
  • Adviseurs op
    werkdagen bereikbaar
    (tel: 024 012 645)

Keurmerk:

Onze vermelding op http://www.keurmerk.info

Vente-unique.be is een dochteronderneming van Vente-unique.com, opgericht in 2005 en beursgenoteerd in Parijs sinds april 2018 - code ALVU - tel : 024 012 645
Rue Jacquard - 93315 le Pré Saint Gervais - Frankrijk