FR NL
Menu
×
Resultaten van uw zoekopdracht:  Sluiten
Catalogus
Geen enkele catalogus komt overeen met uw zoekopdracht
    ProductenAlle producten bekijken
    Geen enkel product komt overeen met uw zoekopdracht
      Winkelwagen

      Hoe weet ik wat de leveringstermijn van een product is?

      De leveringstermijn aangegeven op de productbeschrijving is niet geldig voor alle producten.

      • Als de beschrijving slechts één product bevat, stemt de termijn overeen met dit product.
      • Als de beschrijving meerdere producten bevat, is het mogelijk dat ze een verschillende termijn hebben.

      Om de exacte leveringstermijn van een product te kennen, kunt u het artikel in kwestie toevoegen aan uw winkelwagen: de leveringstermijn van elk product wordt bevestigd in uw winkelwagen.

      De leveringstermijnen aangegeven in de bevestiging van de bestelling worden berekend in werkdagen (van maandag tot en met vrijdag, met uitzondering van feestdagen).

      Wat zijn de verzendkosten?

      De verzendkosten omvatten het transport van de producten van ons magazijn tot de plaats van levering. Ze worden berekend op basis van het leveringsadres en het gewicht van de bestelde producten.

      De kosten kunnen dus variëren tussen bijvoorbeeld 6,99 € voor een woonaccessoire tot 249,99 € voor een xxl-hoekbank.

      Het totaalbedrag wordt weergegeven in de winkelwagen en bevestigd bij de bevestiging van de bestelling.

      Nemen de verzendkosten af bij meer producten?

      Wij bepalen de verzendkosten op basis van de tarieven van onze vervoerders.

      Van onze vervoerders:

      • De verzendkosten worden gefactureerd voor elk product, en niet op basis van het totale gewicht van de bestelling.
      • De verzendkosten worden gefactureerd op basis van het gewicht en de afmetingen van het pakket van het product. Hoe zwaarder en volumineuzer een product is, hoe hoger de verzendkosten zijn.

      Wij kunnen dus helaas geen lagere verzendkosten aanbieden bij meer producten.

      Is het mogelijk korting te krijgen op de verzendkosten?

      Als de verzendkosten u duur lijken, is dit omdat wij, in tegenstelling tot andere online aanbieders die een gratis levering of een belachelijke lage leveringsprijs bieden (in werkelijkheid vaak verrekend in de prijs van het product), de keuze hebben gemaakt u de echte prijzen voor onze producten en de echte verzendkosten aan te bieden.

      Wij kunnen dus spijtig genoeg geen korting aanbieden op de verzendkosten.

      Ik vind de verzendkosten hoog

      Vervoerders van zware en volumineuze artikelen factureren de verzendkosten op basis van het gewicht en de afmetingen van de geleverde producten. Bijvoorbeeld, een zitbank van 150 kg of een buffetkast van 80 kg vereist de inzet van twee bezorgers en aanzienlijke ruimte in de vrachtwagen... Producten tot 35 kg (salontafel, console...) worden door één persoon geleverd.

      Bovendien heeft u voor uw levering gekozen voor een hoogwaardige dienst. Bij vente-unique.be hoeft u zich geen zorgen te maken over hoe de meubels bij u komen: al onze meubels worden geleverd in de ruimte van uw keuze, tot aan de 5de verdieping (behalve sauna's, spa's en kleine voorwerpen).

      U vraagt zich nog steeds af waarom onze verzendkosten soms duurder zijn dan die van onze concurrenten?

      Dat is wiskundig!

      Bij sommige online aanbieders, wordt het verschil tussen de werkelijke verzendkosten en het gefactureerde bedrag tijdens een bestelling verrekend in de prijs van het product.

      Bij vente-unique.be zijn wij ervan overtuigd dat het belangrijker is transparant te zijn over de verkoopprijzen. Daarom hebben wij ervoor gekozen u de werkelijke prijzen voor onze producten aan te bieden en de verzendkosten te factureren volgens hun werkelijke kosten. Wij denken dat dit eerlijker is voor onze klanten.

      Bovendien, om u te voorzien van de best mogelijke levering, biedt vente-unique.be u een leveringsdienst.

      Wij halen geen enkel voordeel uit de verzendkosten die wij u in rekening brengen.

      Hoe verloopt de levering?

      Bekijk de gedetailleerde informatie over de levering.

      Worden alle producten van mijn bestelling tegelijkertijd verzonden?

      U bepaalt! Als u meerdere producten heeft besteld met verschillende levertijden, kunt u in stap 3 van uw winkelmand kiezen voor “zo snel mogelijk”, als u alle producten afzonderlijk wilt ontvangen, direct wanneer ze beschikbaar zijn.

      Als u liever alle producten van uw bestelling tegelijk wilt ontvangen, kunt u bij deze stap kiezen voor een samengestelde levering.

      Welke transporteur zal mijn bestelling leveren?

      Vente-unique.be werkt met meerdere gespecialiseerde transporteurs:

      • VIR, gespecialiseerd in de levering van meubels tot 1 of 2 personen en het afhalen van producten bij een afhaalpunt
      • Ghestem, gespecialiseerd in de levering met heftruck (voor spa's, sauna's…)
      • DPD, levering met DPD Predict voor kleinere producten
      • Geodis Calberson, voor de levering van producten aan uw voordeur en de levering in een afhaalpunt
      • Mondial Relay, met meerdere afhaalpunten

      U wordt voor elke levering gecontacteerd om een afspraak te maken.

      Onze transporteur neemt telefonisch en per e-mail contact met u op om een afspraak te maken.

      Is het mogelijk mijn bestelling direct in uw magazijn op te halen?

      Bij het plaatsen van uw bestelling, hebt u de mogelijkheid ervoor te kiezen uw producten direct af te halen in ons agentschap in een van onze regionale agentschappen, en niet in ons magazijn.

      Waarom kiezen voor afhalen in het magazijn?
      Hierdoor bespaart u geld op de verzendkosten van uw product. U kunt de prijs van de levering aan huis vergelijken met die van het afhalen in het magazijn tijdens het plaatsen van uw bestelling.

      Welke producten kunnen worden afgehaald in het magazijn?
      Niet alle producten zijn af te halen in het magazijn. Bijvoorbeeld, volumineuze producten (spa's, sauna's...) of kleine accessoires kunnen niet worden afgehaald. Afhalen is overigens ook niet mogelijk als de producten van uw bestelling een verschillende leveringstermijn hebben. De mogelijkheid tot afhalen van het product wordt weergegeven op de productbeschrijving en tijdens het plaatsen van uw bestelling.

      Hoe werkt dat?
      Wanneer u een bestelling plaatst, kiest u een leveringsmethode: aan huis of bij een afhaalpunt.
      Zodra het product beschikbaar is in een van onze regionale agentschappen, wordt er telefonisch contact met u opgenomen om een afspraak te maken.

      Waar is het afhaalpunt en wat zijn de openingstijden?
      Voor het adres en de openingstijden van het magazijn, verwijzen wij u naar de pagina over onze agentschappen.

      Hoe lang worden de producten bij een Mondial Relay ® afhaalpunt opgeslagen?

      8 dagen.

      Hoe lang worden de pakketten bij de afhaalpunten bewaard?

      1 maand voor het agentschap in Carvin; 10 werkdagen voor de andere afhaalpunten.

      Levert u ook buiten België?

      De site www.vente-unique.be, levert overal in België.

      Voor andere landen, kunt u de volgende sites bekijken:

      Wat moet ik doen als het product beschadigd is tijdens de levering?

      Op het moment van de levering dient u de bestelling te controleren op juistheid. In het geval dat u klachten heeft over de eventuele beschadiging van producten, schrijft u deze op de leverbon en declareert u ze op één van de volgende manieren:

      • Via uw account op onze site (https://nl.vente-unique.be/secure/account)
      • Per telefoon via het gepersonaliseerde nummer in uw account (deze vindt u in het besteloverzicht van een bestelling, klik onder het product in kwestie op “+ Mijn klantenservice”)
      • Per post met ontvangstbevestiging naar het volgende adres:

      Vente-unique.com

      Service client

      9/11 rue Jacquard

      93315 Le Pré-Saint-Gervais, FRANCE


      Klachten die niet op de leverbon zijn vermeld worden niet in acht genomen.

      Tot wanneer kan de leverdatum en tijd gewijzigd worden?

      • Het adres, de levermethode en de datum van levering zijn tot 48 uur voorafgaand aan de leverafspraak te wijzigen
      • Voor leveringen van DPD kunnen geen wijzigingen meer worden doorgevoerd vanaf het moment dat het pakket ons magazijn verlaat

      Hoe lang worden de pakketten in de DPD relaispunten bewaard?

      Uw levering blijft zeven kalenderdagen voor u beschikbaar in de winkel (inclusief de dag waarop het pakket in de parcelshop is aangekomen).

      Wat gebeurt er als ik afwezig ben tijdens de levering van mijn product?

      De leveringsvoorwaarden voor als de klant afwezig is tijdens de levering van het product hangt af van de vervoerder:

      • Uw pakket wordt bij een afhaalpunt afgeleverd.
      • U wordt gecontacteerd om een nieuwe leveringsafspraak te maken.

      Houd er rekening mee dat als u niet op de bezorgafspraak aanwezig bent, u aansprakelijk kunt zijn voor de kosten van een nieuwe bezorging.