FR NL
Menu
×
Resultaten van uw zoekopdracht:  Sluiten
Catalogus
Geen enkele catalogus komt overeen met uw zoekopdracht
    ProductenAlle producten bekijken
    Geen enkel product komt overeen met uw zoekopdracht
      Hulp en Contact
      Winkelwagen

      Sonho ES 

      Wie zijn we?

      sociale reden:  SONHO COLCHAO

      Adres:  Rua da Estacao, nº 51, Rio Meao 4520-467, Rio Meao

      Siretnummer:  518042340

      BTW-nummer:  PT518042340

      Beschrijving: Welkom bij Sonho Colchao, jouw merk voor matrassen en slaapproducten van hoge kwaliteit. Slaap zoals jij slaapt, laat niets je tegenhouden om te slapen.

      De algemene verkoopvoorwaarden downloaden

      De producten die door deze verkoper worden verkocht en waarvan het verzendland niet België is, komen niet in aanmerking voor een btw-aftrek.

      Verzending en retourvoorwaarden

      Leveringsmethoden

      Terugnamevoorwaarden: Retourvoorwaarden Wij informeren u over de algemene verkoopvoorwaarden: Overeenkomstig de bepalingen van de artikelen L. 221-18 en volgende van het Wetboek van Consumentenrecht beschikt u over een termijn van 14 werkdagen vanaf de dag volgend op de ontvangst van het laatste product van uw bestelling om uw herroepingsrecht uit te oefenen zonder opgave van redenen of betaling van een boete. ZEER BELANGRIJK: als de koper het product binnen 14 werkdagen na ontvangst van de bestelling wil retourneren, kan hij/zij een retourzending aanvragen, op voorwaarde dat het product zich in de originele verpakking bevindt en niet is uitgepakt. Vanwege hygiënische omstandigheden worden geopende producten niet geaccepteerd. De kosten voor het retourneren zijn geheel voor rekening van de Klant. Het transport van de op deze manier geretourneerde producten is uw verantwoordelijkheid. Geretourneerde goederen moeten nieuw en ongeopend zijn, in de originele verpakking zitten en geen gebruikssporen vertonen. Artikelen die beschadigd zijn, tekenen van slijtage, installatie of gebruik vertonen of waarvan de originele verpakking beschadigd is, worden niet geretourneerd, vergoed of geruild. Voor producten die vanwege hun aard en/of afmeting niet kunnen worden geretourneerd, dient u contact met ons op te nemen om ons te informeren over de retourkosten die u moet betalen om uw product te retourneren. De hoogte van de retourkosten wordt berekend op basis van het type product en de afstand die de vervoerder moet afleggen om het product op te halen en terug te sturen naar het magazijn. Indien het product is uitgerold, dat wil zeggen dat het nog in de originele plastic verpakking zit en geopend is, dient u contact met ons op te nemen zodat wij u de retourkosten kunnen mededelen. SONHO zal onder geen beding de hogere kosten op zich nemen die de door u gekozen vervoerder in rekening brengt. Om gebruik te maken van uw herroepingsrecht, moet u ons op de hoogte stellen van uw beslissing om uw bestelling te herroepen. Deze kennisgeving moet schriftelijk worden gedaan, op welke wijze dan ook, en in het bijzonder: Via uw Klantenportaal: door via uw Klantenportaal een bericht te sturen met het verzoek tot herroeping. Zodra wij uw herroepingsverzoek hebben ontvangen, sturen wij u een ontvangstbevestiging waarin de voorwaarden voor het retourneren van uw pakket worden vermeld. Zodra het product bij de oorspronkelijke vestiging is ontvangen, zal SONHO u hiervan op de hoogte stellen en automatisch het gehele of een deel van het bedrag van uw bestelling terugbetalen. Dit proces kan tot 14 kalenderdagen duren vanaf de datum van het retourverzoek. Voor overige vragen kunt u contact opnemen met de SONHO Klantenservice.

      Retourvoorwaarden: Retourvoorwaarden Wij informeren u over de algemene verkoopvoorwaarden: Overeenkomstig de bepalingen van de artikelen L. 221-18 en volgende van het Wetboek van Consumentenrecht beschikt u over een termijn van 14 werkdagen vanaf de dag volgend op de ontvangst van het laatste product van uw bestelling om uw herroepingsrecht uit te oefenen zonder opgave van redenen of betaling van een boete. ZEER BELANGRIJK: als de koper het product binnen 14 werkdagen na ontvangst van de bestelling wil retourneren, kan hij/zij een retourzending aanvragen, op voorwaarde dat het product zich in de originele verpakking bevindt en niet is uitgepakt. Vanwege hygiënische omstandigheden worden geopende producten niet geaccepteerd. De kosten voor het retourneren zijn geheel voor rekening van de Klant. Het transport van de op deze manier geretourneerde producten is uw verantwoordelijkheid. Geretourneerde goederen moeten nieuw en ongeopend zijn, in de originele verpakking zitten en geen gebruikssporen vertonen. Artikelen die beschadigd zijn, tekenen van slijtage, installatie of gebruik vertonen of waarvan de originele verpakking beschadigd is, worden niet geretourneerd, vergoed of geruild. Voor producten die vanwege hun aard en/of afmeting niet kunnen worden geretourneerd, dient u contact met ons op te nemen om ons te informeren over de retourkosten die u moet betalen om uw product te retourneren. De hoogte van de retourkosten wordt berekend op basis van het type product en de afstand die de vervoerder moet afleggen om het product op te halen en terug te sturen naar het magazijn. Indien het product is uitgerold, dat wil zeggen dat het nog in de originele plastic verpakking zit en geopend is, dient u contact met ons op te nemen zodat wij u de retourkosten kunnen mededelen. SONHO zal onder geen beding de hogere kosten op zich nemen die de door u gekozen vervoerder in rekening brengt. Om gebruik te maken van uw herroepingsrecht, moet u ons op de hoogte stellen van uw beslissing om uw bestelling te herroepen. Deze kennisgeving moet schriftelijk worden gedaan, op welke wijze dan ook, en in het bijzonder: Via uw Klantenportaal: door via uw Klantenportaal een bericht te sturen met het verzoek tot herroeping. Zodra wij uw herroepingsverzoek hebben ontvangen, sturen wij u een ontvangstbevestiging waarin de voorwaarden voor het retourneren van uw pakket worden vermeld. Zodra het product bij de oorspronkelijke vestiging is ontvangen, zal SONHO u hiervan op de hoogte stellen en automatisch het gehele of een deel van het bedrag van uw bestelling terugbetalen. Dit proces kan tot 14 kalenderdagen duren vanaf de datum van het retourverzoek. Voor overige vragen kunt u contact opnemen met de SONHO Klantenservice.

      Onze producten

      Gratis bezorging
      OP VOORRAAD

      Gratis bezorging
      OP VOORRAAD

      Gratis bezorging
      OP VOORRAAD

      Gratis bezorging
      OP VOORRAAD

      Gratis bezorging
      OP VOORRAAD