FR NL
Menu
×
Resultaten van uw zoekopdracht:  Sluiten
Catalogus
Geen enkele catalogus komt overeen met uw zoekopdracht
    ProductenAlle producten bekijken
    Geen enkel product komt overeen met uw zoekopdracht
      Hulp en Contact
      Winkelwagen

      Wie zijn we?

      sociale reden:  Pikolin S.L

      Adres:  C/ RONDA DEL FERROCARRIL (PLATAFORMA , LOGISTICA PLAZA) NUM 24 50197, ZARAGOZA ZAR

      Siretnummer:  B50032200

      BTW-nummer:  ESB50032200

      Identificatienummer van de verkoper
      producer_identifier.FR-DEA:  FR365213_10PBXL
      producer_identifier.FR-EMBM:  FR365213_01CHKM

      Terugname 1:1

      Beschrijving: Grupo Pikolin, met een omzet van 440 miljoen euro, is de tweede Europese groep in de restsector, leider in Spanje en Frankrijk. Het bedrijf heeft acht productiefaciliteiten in Europa en twee in Zuidoost-Azië en heeft ongeveer 3.000 mensen in dienst.

      De groeistrategie van de groep is gebaseerd op onderzoek en ontwikkeling van de belangrijkste technologieën voor beddengoed, met het grootste aantal patenten in zijn categorie. Grupo Pikolin produceert een breed scala aan producten die gerelateerd zijn aan rust en die de kern van haar activiteiten vormen: matrassen, bedbodems, bodems, kussens en textiel.

      De algemene verkoopvoorwaarden downloaden

      De producten die door deze verkoper worden verkocht en waarvan het verzendland niet België is, komen niet in aanmerking voor een btw-aftrek.

      Verzending en retourvoorwaarden

      Leveringsmethoden

      Retourvoorwaarden: Het product moet ongebruikt zijn, in de originele verpakking (inclusief accessoires) en in perfecte staat verkeren. Zodra we de goederen hebben ontvangen en gecontroleerd hebben of ze in goede staat zijn, gaan we over tot terugbetaling. De retourkosten bedragen 6,99 euro. Retourneren kan tot 15 dagen na ontvangst. Als het product defect is, kun je een test aanvragen. In het geval van een retourzending als gevolg van een fout van Pikolin Home: defect product, komt niet overeen met de beschrijving, pakket kapot aangekomen, buitensporige vertraging in de levering, zijn de kosten van de retourzending voor rekening van Pikolin Home, die verantwoordelijk is voor het ophalen. Naast de terugbetaling van het volledige bedrag betaald voor het product (inclusief verzendkosten), als de terugzending is gemotiveerd door de intrekking van de klant, zal de klant verantwoordelijk zijn voor de retour verzendkosten. Jij bent verantwoordelijk voor alle verwerkings- en verzendkosten in verband met de retourzending, je kunt de verzendmethode kiezen die je wilt, het enige dat voor ons telt is dat het product veilig en gezond aankomt.

      Onze producten

      Klantbeoordelingen

      Beoordelingen uit ons tevredenheidsonderzoek verstuurd aan onze klanten na levering van hun bestelling.

      4.5/5
      23 Beoordelingen
      5 sterren
      70%
      4 sterren
      22%
      3 sterren
      4%
      2 sterren
      0%
      1 ster
      4%

      Beoordelingen uit ons tevredenheidsonderzoek verstuurd aan onze klanten na levering van hun bestelling.

      Natalia 17 april 2025
      5/5
      «
      Super
      »
      Nadine 25 april 2024
      5/5
      «
      Tellement satisfaite que j’ai déjà acheté un ensemble canapé et fauteuil, plaids, table extensible.
      »
      Aankoopdatum: 5 april 2024
      Denise 20 mei 2024
      5/5
      «
      Déçue par la livraison de ma première commande. Les commandes suivantes ont remontées le score livreur agréable et courtois
      »
      Aankoopdatum: 3 mei 2024
      Julie 12 oktober 2024
      4/5
      «
      Tjs en attente du nouveau produit ça fait long depuis la date d achat !!!
      »
      Aankoopdatum: 11 september 2024
      Oussama 6 november 2024
      5/5
      «
      Adresse pas bien noter , le vraie 6 allee berlioz, ce qui est noter : 6 allee ber lioz
      »
      Aankoopdatum: 26 september 2024
      Guy 13 december 2024
      5/5
      «
      Parfait !
      »
      Aankoopdatum: 25 november 2024
      Sebastien 3 februari 2025
      5/5
      «
      bien
      »
      Aankoopdatum: 8 januari 2025
      Sebastien 3 februari 2025
      5/5
      «
      bon produit clipsage des deux couettes facile idéale en taille et parfait pour été/hiver satisfait du produit
      »
      Luis 28 december 2024
      4/5
      «
      Beaucoup de couacs dans la livraison, la logistique GLS n'était pas au niveau, probablement aussi dû à l'approche de Noël et à la densité des colis à distribuer en cette période. Mais le produit est très bien
      »
      Guy 13 december 2024
      5/5
      «
      Très bien !
      »
      Meer meningen bekijken