FR NL
Menu
×
Resultaten van uw zoekopdracht:  Sluiten
Catalogus
Geen enkele catalogus komt overeen met uw zoekopdracht
    ProductenAlle producten bekijken
    Geen enkel product komt overeen met uw zoekopdracht
      Hulp en Contact
      Winkelwagen

      Moonia ES 

      Wie zijn we?

      sociale reden:  Zipzap Online

      Adres:  Gran Capitan 19, 2D Avenida , 124 14008, Córdoba

      Siretnummer:  B14987150

      BTW-nummer:  ESB14987150

      Beschrijving: Moonia is een innovatief en creatief merk dat hoogwaardige producten aanbiedt, zodat u en uw gezin optimaal kunnen slapen.
      Het is ontstaan ​​uit de samenwerking tussen een Spaanse fabriek en een Zweedse ontwerper.
      Wij zijn een internationaal opererend bedrijf waarvan de producten in Spanje worden vervaardigd. Onze matrassen zijn OEKO-TEX® gecertificeerd, Europees gecertificeerd en CETEM gecertificeerd.
      Onze Zweedse ontwerper geeft onze producten een vleugje verfijning en elegantie, terwijl hij ze tegelijkertijd voorziet van eenvoud en een speciale afwerking. Zo ontstaat een strak, Scandinavisch en modern design.
      Bij Moonia willen we blijven innoveren, zodat u kunt genieten van de beste slaapproducten op de markt. Daarom blijven we eraan werken dat u optimaal kunt uitrusten met onze hoogwaardige producten en exclusieve ontwerpen.

      De algemene verkoopvoorwaarden downloaden

      De producten die door deze verkoper worden verkocht en waarvan het verzendland niet België is, komen niet in aanmerking voor een btw-aftrek.

      Verzending en retourvoorwaarden

      Leveringsmethoden

      Terugnamevoorwaarden: VRIJWILLIGE RETOUR: Als het product in perfecte staat is, moet aan de volgende voorwaarden worden voldaan om het te kunnen retourneren: In het geval van matten wordt het product opgerold geleverd en moet het 24 uur op een glad oppervlak liggen voordat het wordt gebruikt. Om hygiënische redenen kunnen matjes, oorbellen, huisjes en matten niet worden geretourneerd nadat ze zijn geopend of uitgevouwen. Om de optimale staat van het product te behouden, moet het binnen drie weken na ontvangst worden geretourneerd. Het bedrijf kan niet aansprakelijk worden gesteld voor eventueel kwaliteitsverlies. Wacht niet langer dan 14 dagen voordat u uw bestelling ontvangt. Retourneer het in dezelfde doos en in perfecte verpakking. Neem contact met ons op om te weten te komen waar u soporte6@zipzap.es naartoe kunt sturen. Zodra de bestelling in ons magazijn is aangekomen en is gecontroleerd, zullen we overgaan tot terugbetaling. Zipzap Online S.L. zal het laagste bedrag aan verzend- en retourkosten binnen een termijn van maximaal 14 kalenderdagen terugbetalen, rekening houdend met de ontvangst van de retouraanvraag in goede en correcte vorm, waarbij wij ons het recht voorbehouden om de retourzending op te schorten totdat wij de goederen hebben ontvangen of de ontvangstbevestiging hebben ontvangen. Deze verzend- en retourkosten zijn afhankelijk van het type product. RETOURNEREN BIJ EEN DEFECT PRODUCT: Als u een beschadigd of verkeerd product ontvangt, dient u zo snel mogelijk contact met ons op te nemen via het e-mailadres soporte5@zipzap.es. Om dit te doen, vragen wij u om ons een foto van het defecte product, het bestelnummer en een uitleg van het probleem te sturen. Na verificatie nemen wij zo snel mogelijk contact met u op om u de beste oplossing te bieden. Indien het product defect of beschadigd aankomt, weiger het dan of vermeld dit op de leveringsbon. Verwijder het label dat eventueel op het product zit niet. In geval van een claim hebben wij namelijk foto's van het label nodig.

      Onze producten

      OP VOORRAAD

      OP VOORRAAD

      OP VOORRAAD

      OP VOORRAAD

      OP VOORRAAD

      OP VOORRAAD

      OP VOORRAAD

      OP VOORRAAD

      OP VOORRAAD

      OP VOORRAAD