FR NL
Menu
×
Resultaten van uw zoekopdracht: Sluiten
Catalogus
Geen enkele catalogus komt overeen met uw zoekopdracht
    ProductenAlle producten bekijken
    Geen enkel product komt overeen met uw zoekopdracht
      Winkelwagen

      Eliteshopping 

      Wie zijn we?

      sociale reden: SIMBASHOPPING ELITE SAS

      Adres: co REGUS, 37 Boulevard Dubouchage , Dubouchage 06000, Nice

      Siretnummer: 89371404800020

      BTW-nummer: FR76893714048

      Beschrijving: Eliteshopping: jouw favoriete luxe online winkel! Wij brengen onze producten, onze expertise en onze kwaliteit van dienstverlening bij u thuis! Eliteshopping is een online winkel die alles verkoopt wat u nodig heeft voor uw welzijn: badkamermeubels en hydromassagebad. Wij bieden een selectie producten gericht op kwaliteit, minimalisme en functionaliteit. Onze missie is om een ​​unieke reeks producten te bieden die onze klanten fascineren en inspireren. Onze luxe selectie zal uw welzijn bevredigen, uw interieur verfraaien en u laten ontspannen en zich goed voelen.

      -
      LEVERINGSVOORWAARDEN: Leveringen van de Producten vinden plaats binnen het grondgebied van de Europese Unie. De bestelling eindigt met de overdracht van het/de product(en) aan de Klant. De verzendkosten zijn gratis, terwijl de levertijd 4 - 5 werkdagen bedraagt. Het gebruik van een schokbestendige verpakking garandeert de perfecte staat van de objecten wanneer ze bij u thuis aankomen. Het is mogelijk om de zending te controleren via online tracking waarbij de dag van bezorging wordt aangegeven. Bij afwezigheid van de klant neemt de koerier contact met hem op voor een nieuwe bezorgpoging.

      Verzending en retourvoorwaarden

      Leveringsmethoden:

      Terugnamevoorwaarden: NALEVING EN GARANTIE De transportverantwoordelijkheid wordt gedragen door Eliteshopping, die in geval van schade aan het product tijdens het transport de verantwoordelijkheid zal claimen bij de vervoerder. De Klant dient de staat van de aan hem geleverde producten te controleren, waarbij hij het risico van niet-levering of schade aan de bestelde producten op zich neemt, om redenen die niet aan de Verkoper kunnen worden toegeschreven, en wel wanneer de Klant, of een door hem aangewezen derde en een andere vervoerder , fysiek in het bezit komt van dergelijke producten. Bij levering dient de klant te controleren of de verpakking intact, niet beschadigd, niet geperforeerd of open is. Eventuele schade moet onmiddellijk worden gemeld aan de vervoerder die de levering uitvoert (aanvaarding van de goederen onder voorbehoud van controles die op het vervoersdocument van de vervoerder of op de terminal moeten worden aangebracht: bijvoorbeeld: "doos met gaten, open, beschadigd"). In geval van schade aan het product tijdens het transport, is de Klant verplicht dit binnen 24 uur per e-mail op de hoogte te stellen, voorzien van fotografische documentatie. Op grond van art. 130 van het Consumentenwetboek is de Verkoper jegens de Consument aansprakelijk voor elk gebrek aan conformiteit dat bestaat op het moment van levering van de goederen. In geval van gebrek aan conformiteit heeft de Consument het recht om kosteloos de conformiteit van de goederen te herstellen door reparatie of vervanging, of op een passende prijsverlaging of ontbinding van de overeenkomst. De Consument kan de Verkoper, naar eigen keuze, vragen om de goederen in beide gevallen kosteloos te herstellen of te vervangen, tenzij de gevraagde oplossing objectief onmogelijk of buitensporig duur is in vergelijking met de andere. In het geval dat het pakket duidelijke tekenen van geknoei of geknoei vertoont, wordt de Klant ook aanbevolen om de Klantenservice onmiddellijk per e-mail op de hoogte te stellen. De garantie van wettelijke conformiteit van de goederen, voorzien door artikelen 128 en volgende. van het Consumentenwetboek, is gelijk aan 24 maanden: in het bijzonder is de Verkoper aansprakelijk, overeenkomstig artikel 130, wanneer het gebrek aan overeenstemming zich voordoet binnen twee jaar na de levering van de goederen. Het is wel te verstaan ​​dat de Consument dit recht verliest als hij het gebrek aan overeenstemming niet meldt aan de Verkoper binnen 2 (twee) maanden vanaf de datum waarop hij het gebrek heeft ontdekt (artikel 132 van het Consumentenwetboek). Het verzoek van de Consument om de garantie van conformiteit van de producten af ​​te dwingen, moet aan de Verkoper worden meegedeeld door via e-mail contact op te nemen met de Klantenservice. Alle foto's op onze site zijn indicatief, kleine variaties in kleur of toon zijn mogelijk aangezien het catalogusafbeeldingen zijn.

      Retourvoorwaarden: BESTELLING ANNULERINGSBELEID De Klant kan de bestelling uitsluitend binnen 24 uur per e-mail van de klantenservice annuleren. Terugbetalingen vinden plaats via de aanvankelijk door de klant gebruikte betalingsoplossing. Alle terugbetalingen moeten worden geautoriseerd door ons personeel. Na deze deadline (24 uur) wordt geen annulering van de bestelling geaccepteerd en in ieder geval worden de verzendkosten in mindering gebracht op het restitutiebedrag van de bestelling. - RETOURVOORWAARDEN: De klant moet Eliteshopping binnen 14 dagen vanaf de datum van ontvangst van de goederen een mededeling hierover per bericht sturen. Bij verandering van gedachten zijn de retourkosten voor rekening van de klant. Het retourneren van de producten dient te geschieden binnen 14 dagen na ontvangst van de goederen. De goederen moeten intact worden geretourneerd, compleet met alle onderdelen en in de originele verpakking (enveloppen en verpakking), bewaard gebleven en perfect verzegeld. Onverminderd eventuele reparatiekosten voor schade aan de originele verpakking, zal Eliteshopping de klant het volledige betaalde bedrag terugbetalen via de gebruikte betaalmethode. De termijn voor terugbetaling bedraagt ​​14 dagen vanaf ontvangst van het bericht van herroeping, de terugbetaling kan pas worden ingehouden na 14 dagen totdat de Consument aantoont dat hij de goederen heeft teruggestuurd of tot het moment van ontvangst. Het herroepingsrecht gaat verloren wegens het ontbreken van de essentiële voorwaarde van integriteit van de goederen (verpakking en/of de inhoud ervan), in gevallen waarin Eliteshopping constateert: het gebruik van de goederen; het ontbreken van de buitenverpakking en/of de originele binnenverpakking; de afwezigheid van integrale elementen van het product (accessoires, knoppen, schroeven, enz.); schade aan het product om andere redenen dan transport. In geval van verval van het herroepingsrecht blijven de goederen op het hoofdkantoor van Eliteshopping staan, ter beschikking van de Klant om deze op zijn kosten af ​​te halen.

      Onze producten

      Gratis bezorging
      OP VOORRAAD
      Gratis bezorging
      OP VOORRAAD
      Gratis bezorging
      OP VOORRAAD
      Gratis bezorging
      OP VOORRAAD
      Gratis bezorging
      OP VOORRAAD
      Gratis bezorging
      OP VOORRAAD
      Gratis bezorging
      OP VOORRAAD
      Gratis bezorging
      OP VOORRAAD
      Gratis bezorging
      OP VOORRAAD