FR NL
Menu
×
Resultaten van uw zoekopdracht:  Sluiten
Catalogus
Geen enkele catalogus komt overeen met uw zoekopdracht
    ProductenAlle producten bekijken
    Geen enkel product komt overeen met uw zoekopdracht
      Hulp en Contact
      Winkelwagen
      Don Hierro

      Don Hierro 

      Wie zijn we?

      sociale reden:  DON HIERRO, S.L.

      Adres:  Ctra. CV50 Km 3,9 46760, Tavernes de la Valldigna

      Siretnummer:  B46374765

      BTW-nummer:  ESB46374765

      Beschrijving: DON HIERRO, S.L., opgericht in 1986, is gevestigd in het zuiden van Valencia, Spanje, en beslaat een oppervlakte van 6.000 m².
      Alle producten in onze catalogus worden vervaardigd in onze fabriek in Valencia.
      We bieden een breed scala aan artikelen voor in huis, zoals keukenkasten, opvouwbare trolleys, schoenenkasten, badkamerkarretjes, verschillende soorten dienbladen, enz. Op verzoek kunnen we ook straatmeubilair in bepaalde hoeveelheden produceren.
      Ons bedrijf is uitgerust met een ultramodern machinepark, waardoor we snel kunnen inspelen op vragen uit de markt.
      Dankzij onze jarenlange ervaring en passie hebben we ons kunnen vestigen in de keuken- en woonmeubelsector.
      Het “geheim” van onze fabriek ligt in onze passie voor ons vak, wat tot uiting komt in ons werk.
      De concepten van design, ergonomie, innovatie, ecologie en meer recent, gezond koken, zijn verankerd in de hoofden van ons hele team. We zijn er trots op dat we producten ontwerpen en produceren, zoals barbecues, die veilig zijn voor de gezondheid van de consument en die bijdragen aan het behoud van het milieu.
      Dit jaar zijn we er bijzonder trots op dat we fotovoltaïsche zonnepanelen in onze fabriek hebben geïnstalleerd om al ons elektriciteitsverbruik te dekken, evenals een stikstofgasgenerator om het gas te produceren dat nodig is voor ons productieproces ter plaatse. Al onze productie maakt nu gebruik van hernieuwbare energie.
      Een ander belangrijk aspect is dat alle artikelen in onze catalogus worden ontworpen en geproduceerd in onze fabriek in Valencia, Spanje, waardoor kwaliteit, flexibiliteit en service gegarandeerd zijn.

      De algemene verkoopvoorwaarden downloaden

      De producten die door deze verkoper worden verkocht en waarvan het verzendland niet België is, komen niet in aanmerking voor een btw-aftrek.

      Verzending en retourvoorwaarden

      Leveringsmethoden

      Terugnamevoorwaarden: RETOURBELEID: 1. Retourneren: In het geval dat de retourzending of omruiling niet te wijten is aan een defect of een fout in het product, accepteren we retourzendingen binnen de eerste 15 kalenderdagen vanaf de datum van ontvangst, volgens de voorwaarden die worden geregeld door Wet 3/2014 van 27 maart, artikel 71 van het Management van Handel, waarin staat dat het product moet worden geretourneerd in dezelfde omstandigheden als waarin het is aangekomen en niet is gebruikt (zolang het niet verder gaat dan alleen het controleren van de goede staat en de werking ervan). Als de originele verpakking niet wordt bewaard, behoudt DON HIERRO, S.L. zich het recht voor om het goed in waarde te verminderen. De waarde van de goederen zal pas worden terugbetaald nadat ze in ons magazijn zijn gecontroleerd om er zeker van te zijn dat ze in goede staat zijn. De klant moet de kosten dragen voor het terugsturen van de goederen, waarvan het bedrag zal worden meegedeeld aan de klantendienst. Zodra de goederen zijn ontvangen, zal DON HIERRO het bedrag minus de retourkosten terugbetalen. 2. Beschadigde producten Als de retourzending of omruiling het gevolg is van het feit dat het product beschadigd of gebroken is tijdens het transport, neem dan binnen 48 uur contact op met DON HIERRO via info@donhierro.com om de vervanging / betaling van de producten af te ronden. U dient een foto mee te sturen van de verpakking, de schade aan de verpakking, het complete product met zichtbare schade en het label van de vervoerder. Er zijn geen kosten voor de klant. 3. Verkeerde producten Als de terugzending te wijten is aan het feit dat het ontvangen product niet het gevraagde product is, kan een terugzending of omruiling worden gedaan binnen de eerste 15 kalenderdagen vanaf de datum van ontvangst. De klant hoeft de retourkosten niet te betalen. 4. Producten met onjuiste / onvolledige informatie In het geval dat de terugzending te wijten is aan het feit dat het ontvangen product niet overeenstemt met de informatie op de site, kan een terugzending of omruiling gebeuren binnen de eerste 15 kalenderdagen vanaf de datum van ontvangst. De klant hoeft de retourkosten niet te betalen. 5. Defecte producten In geval van defecte producten zal DON HIERRO, indien nodig en volgens de voorwaarden van het product, overgaan tot herstelling, vervanging, prijsvermindering of ontbinding van de overeenkomst, procedures die kosteloos zullen zijn voor de consument en de gebruiker. In alle gevallen is de klant verantwoordelijk voor het aantonen dat de artikelen zijn teruggestuurd, dus we raden u aan om het afhaalbewijs te bewaren totdat de procedure is afgehandeld.

      Retourvoorwaarden: RETOURBELEID: 1. Retourneren: In het geval dat de retourzending of omruiling niet te wijten is aan een defect of een fout in het product, accepteren we retourzendingen binnen de eerste 15 kalenderdagen vanaf de datum van ontvangst, volgens de voorwaarden die worden geregeld door Wet 3/2014 van 27 maart, artikel 71 van het Management van Handel, waarin staat dat het product moet worden geretourneerd in dezelfde omstandigheden als waarin het is aangekomen en niet is gebruikt (zolang het niet verder gaat dan alleen het controleren van de goede staat en de werking ervan). Als de originele verpakking niet wordt bewaard, behoudt DON HIERRO, S.L. zich het recht voor om het goed in waarde te verminderen. De waarde van de goederen zal pas worden terugbetaald nadat ze in ons magazijn zijn gecontroleerd om er zeker van te zijn dat ze in goede staat zijn. De klant moet de kosten dragen voor het terugsturen van de goederen, waarvan het bedrag zal worden meegedeeld aan de klantendienst. Zodra de goederen zijn ontvangen, zal DON HIERRO het bedrag minus de retourkosten terugbetalen. 2. Beschadigde producten Als de retourzending of omruiling het gevolg is van het feit dat het product beschadigd of gebroken is tijdens het transport, neem dan binnen 48 uur contact op met DON HIERRO via info@donhierro.com om de vervanging / betaling van de producten af te ronden. U dient een foto mee te sturen van de verpakking, de schade aan de verpakking, het complete product met zichtbare schade en het label van de vervoerder. Er zijn geen kosten voor de klant. 3. Verkeerde producten Als de terugzending te wijten is aan het feit dat het ontvangen product niet het gevraagde product is, kan een terugzending of omruiling worden gedaan binnen de eerste 15 kalenderdagen vanaf de datum van ontvangst. De klant hoeft de retourkosten niet te betalen. 4. Producten met onjuiste / onvolledige informatie In het geval dat de terugzending te wijten is aan het feit dat het ontvangen product niet overeenstemt met de informatie op de site, kan een terugzending of omruiling gebeuren binnen de eerste 15 kalenderdagen vanaf de datum van ontvangst. De klant hoeft de retourkosten niet te betalen. 5. Defecte producten In geval van defecte producten zal DON HIERRO, indien nodig en volgens de voorwaarden van het product, overgaan tot herstelling, vervanging, prijsvermindering of ontbinding van de overeenkomst, procedures die kosteloos zullen zijn voor de consument en de gebruiker. In alle gevallen is de klant verantwoordelijk voor het aantonen dat de artikelen zijn teruggestuurd, dus we raden u aan om het afhaalbewijs te bewaren totdat de procedure is afgehandeld.

      Onze producten