-10% vanaf €500 met de code VU10 op Vente-Unique producten
sociale reden: Shaula confort SL
Adres: Calle de las , Tejeras 12 30510, Yecla
Siretnummer: B67770214
BTW-nummer: ESB67770214
Beschrijving: SHAULA CONFORT is een bedrijf gespecialiseerd in de slaapsector met 30 jaar ervaring in het creëren van dromen. Onze filosofie is gebaseerd op het nastreven van rust en gezondheid, waarbij we al onze jarenlange kennis toepassen op onze producten. Ons doel is altijd om klanttevredenheid te bereiken door altijd de beste service te bieden, te luisteren naar hun behoeften en een kwaliteitsproduct te leveren tegen de beste prijs. Ons team bestaat uit gepassioneerde mensen die zich inzetten voor hun werk. Daar maken wij het verschil. We houden van wat we doen, en we doen het voor jou. We zetten ons ook in voor maatschappelijk verantwoord ondernemen en een impact op het milieu. Welkom bij de slaaprevolutie 🛌✨
De algemene verkoopvoorwaarden downloaden
De producten die door deze verkoper worden verkocht en waarvan het verzendland niet België is, komen niet in aanmerking voor een btw-aftrek.
Leveringsmethoden:
Retourvoorwaarden: U heeft het recht om binnen 14 kalenderdagen na de leverdatum een terugbetaling van uw aankoop aan te vragen. Om een retourzending te accepteren, moet het product in de originele verpakking zitten, ongeopend, ongebruikt en opgerold zijn. De terugbetaling voor de matras wordt pas uitgevoerd nadat ons kwaliteitsteam de geretourneerde matras heeft ontvangen en beoordeeld. Dit proces duurt doorgaans 15-20 kalenderdagen. Om gezondheids- en hygiënische redenen worden retourzendingen niet geaccepteerd voor matrassen die geopend, geopend of gebruikt zijn. De retourkosten zijn voor rekening van de verkoper, tenzij het product beschadigd of defect is aangekomen. Garantie Al onze matrassen worden geleverd met 3 jaar garantie op productie- of materiaalfouten. De garantie dekt niet: Onjuist gebruik of gebrekkig onderhoud. Schade veroorzaakt door vocht, vlekken of breuk door verkeerd gebruik. Normale slijtage na verloop van tijd. Retour- of garantieprocedure Neem contact op met onze klantenservice en vermeld uw bestelnummer, naam en het platform waar u de matras heeft gekocht (u kunt dit doen door een WhatsApp-bericht te sturen naar 0034 747469988 of een e-mail te sturen naar gestion@shaulaconfort.com). Voeg foto's of video's toe die de staat van het product of het door u geconstateerde defect laten zien. Het is erg belangrijk dat de gehele matras, het geconstateerde defect en de basis waarop de matras rust, zichtbaar zijn. Ons team zal uw verzoek beoordelen en u informeren over de vervolgstappen.
12 Meningen
12 Meningen
13 Meningen
13 Meningen
6 Meningen
6 Meningen
3 Meningen
3 Meningen
7 Meningen
7 Meningen
9 Meningen
9 Meningen
1 Meningen
1 Meningen
1 Meningen
6 Meningen
6 Meningen
Beoordelingen uit ons tevredenheidsonderzoek verstuurd aan onze klanten na levering van hun bestelling.
Beoordelingen uit ons tevredenheidsonderzoek verstuurd aan onze klanten na levering van hun bestelling.