sociale reden: Wena Beata Turek
Adres: Tarnowiec 143a 38-204, Tarnowiec
Siretnummer: 370506508
BTW-nummer: PL6841430452
Beschrijving: Wena werd in juli 2000 in Polen opgericht.
Aanvankelijk was het een kleine winkel die individuele meubels verkocht. De vastberadenheid van de eigenaar, zijn professionaliteit en de steun van zijn familie droegen bij aan de actieve ontwikkeling van het bedrijf. In 2004 had het bedrijf al een grote meubelfabriek geopend. De positieve reacties van onze klanten en een steeds succesvollere productie moedigde ons aan om een online winkel te openen en ons aanbod aan andere klanten voor te stellen. Momenteel zijn onze producten beschikbaar in landen zoals Polen, Duitsland, Oostenrijk, Tsjechië, Litouwen, Letland en Estland.
Onze online winkel
We streven ernaar een soepele en aangename winkelervaring van begin tot eind te bieden. Met een breed scala aan producten en hoogwaardige materialen passen we ons aanbod aan de hoogste eisen van onze klanten aan. We nemen ook maatwerkbestellingen voor meubels op in ons B2B-aanbod.
Onze producten en onze partners
Polen behoort al jaren tot de toonaangevende meubelproducenten in Europa. Bij Wena beschikken we over een professioneel machinepark en, dankzij onze goede samenwerking met andere fabrikanten, kunnen we profiteren van elkaars ervaringen en kennis uitwisselen. We investeren voortdurend in onze ontwikkeling, aangezien klanttevredenheid ons belangrijkste doel is.
De algemene verkoopvoorwaarden downloaden
De producten die door deze verkoper worden verkocht en waarvan het verzendland niet België is, komen niet in aanmerking voor een btw-aftrek.
Leveringsmethoden:
Terugnamevoorwaarden: Procédure de retour : Pour toute demande de retour, le client doit passer par son espace client et demander au service après-vente du commerçant d'exercer son droit de rétractation. La boutique dispose d'une politique de retour de 30 jours pour tous les produits. Le produit doit être emballé, préalablement démonté et remis au point de livraison avec une étiquette de retour fournie par le détaillant.
Retourvoorwaarden: Procédure de retour : Pour toute demande de retour, le client doit passer par son espace client et demander au service après-vente du commerçant d'exercer son droit de rétractation. La boutique dispose d'une politique de retour de 30 jours pour tous les produits. Le produit doit être emballé, préalablement démonté et remis au point de livraison avec une étiquette de retour fournie par le détaillant.
Beoordelingen uit ons tevredenheidsonderzoek verstuurd aan onze klanten na levering van hun bestelling.
Beoordelingen uit ons tevredenheidsonderzoek verstuurd aan onze klanten na levering van hun bestelling.