sociale reden: Emdion Business Center SLU
Adres: Avda. Ntra. Señora Del Valle, P.I. Dinta Nave 3 41400, Écija
Siretnummer: B90416777
BTW-nummer: ESB90416777
Beschrijving: Winkel gewijd aan de verkoop van slaapkamermeubels
De algemene verkoopvoorwaarden downloaden
Leveringsmethoden:
Terugnamevoorwaarden: In overeenstemming met de bepalingen van artikel 44 van de Wet op de Detailhandel, heeft de klant 14 werkdagen de tijd om de retourzending van een product aan Dhome.es door te geven, gerekend vanaf de dag van ontvangst van de bestelling. In het geval van retourzendingen, dient de klant de transportkosten te dragen. De klant moet de retourzending melden op het volgende e-mailaccount web@dhome.es. We zullen antwoorden met een ontvangstbewijs met precieze instructies over de te volgen procedure. Het is essentieel om dit ontvangstbewijs te bewaren als bewijs. Dhome.es zal vervolgens contact opnemen met de klant om aan te geven welke stappen gevolgd moeten worden voor de retourzending. De gebruiker moet het product retourneren binnen een periode van maximaal zeven dagen vanaf het moment dat Dhome.es de wijze van retourneren aangeeft. Buiten deze periode worden geen retouren geaccepteerd. Elk product dat is beschadigd door de klant of waarvan de originele verpakking is beschadigd op een manier die verder gaat dan het eenvoudig openen, zal niet worden terugbetaald, of slechts gedeeltelijk worden terugbetaald. De klant ontvangt het geld terug per cheque, creditcard of bankoverschrijving. De voorwaarden voor het retourneren van het geld worden vastgesteld door Dhome.nl. In het geval van retourzendingen, zal de klant niet worden bestraft, maar zal verantwoordelijk zijn voor de ophaalkosten die de retourzending met zich meebrengt. Producten met speciale afmetingen of speciaal voor de klant vervaardigd worden niet geruild of geretourneerd en in geval van annulering, meer dan vijf dagen na bevestiging van de bestelling, wordt het vooruitbetaalde bedrag verbeurd verklaard.
Retourvoorwaarden: In overeenstemming met de bepalingen van artikel 44 van de Wet op de Detailhandel, heeft de klant 14 werkdagen de tijd om de retourzending van een product aan Dhome.es door te geven, gerekend vanaf de dag van ontvangst van de bestelling. In het geval van retourzendingen, dient de klant de transportkosten te dragen. De klant moet de retourzending melden op het volgende e-mailaccount web@dhome.es. We zullen antwoorden met een ontvangstbewijs met precieze instructies over de te volgen procedure. Het is essentieel om dit ontvangstbewijs te bewaren als bewijs. Dhome.es zal vervolgens contact opnemen met de klant om aan te geven welke stappen gevolgd moeten worden voor de retourzending. De gebruiker moet het product retourneren binnen een periode van maximaal zeven dagen vanaf het moment dat Dhome.es de wijze van retourneren aangeeft. Buiten deze periode worden geen retouren geaccepteerd. Elk product dat is beschadigd door de klant of waarvan de originele verpakking is beschadigd op een manier die verder gaat dan het eenvoudig openen, zal niet worden terugbetaald, of slechts gedeeltelijk worden terugbetaald. De klant ontvangt het geld terug per cheque, creditcard of bankoverschrijving. De voorwaarden voor het retourneren van het geld worden vastgesteld door Dhome.nl. In het geval van retourzendingen, zal de klant niet worden bestraft, maar zal verantwoordelijk zijn voor de ophaalkosten die de retourzending met zich meebrengt. Producten met speciale afmetingen of speciaal voor de klant vervaardigd worden niet geruild of geretourneerd en in geval van annulering, meer dan vijf dagen na bevestiging van de bestelling, wordt het vooruitbetaalde bedrag verbeurd verklaard.
Help ons uw geluk te vinden!
We gebruiken cookies om de best mogelijke navigatie op de website te kunnen garanderen, om gepersonaliseerde aanbiedingen en services te bieden en om bezoekgegevens bij te houden ter verbetering van uw gebruikservaring.
Bekijk onze Privacyverklaring voor meer informatie.
Doorgaan zonder te accepteren