FR NL
Menu
×
Resultaten van uw zoekopdracht:  Sluiten
Catalogus
Geen enkele catalogus komt overeen met uw zoekopdracht
    ProductenAlle producten bekijken
    Geen enkel product komt overeen met uw zoekopdracht
      Winkelwagen
      Oviala

      Oviala 

      Wie zijn we?

      sociale reden:  Oviala

      Adres:  33 rue de reckem 59960, Neuville en Ferrain Ha

      Siretnummer:  45313539400055

      BTW-nummer:  FR82453135394

      Beschrijving: Oviala is het merk van buiten- en binnenmeubelen, meubels en decoratieve accessoires die ervoor zorgen dat je je thuis voelt, zowel binnen als buiten, ongeacht je stijl, budget of ruimte.

      De algemene verkoopvoorwaarden downloaden

      De producten die door deze verkoper worden verkocht en waarvan het verzendland niet België is, komen niet in aanmerking voor een btw-aftrek.

      Verzending en retourvoorwaarden

      Leveringsmethoden

      Terugnamevoorwaarden: In overeenstemming met de bepalingen van artikelen L541-10 en volgende van de Franse milieuwetgeving zijn wij als verkoper verplicht om gebruikte producten gratis terug te nemen zodra de koper hier uitdrukkelijk om vraagt, binnen de grenzen van de hoeveelheid en het type product dat wij hebben verkocht. Het is uw verantwoordelijkheid om ons ondubbelzinnig en schriftelijk op de hoogte te brengen van uw beslissing. De betrokken producten zijn : - elektrische en elektronische apparatuur; - inhoud en houders van chemische producten; - meubilair; - gaspatronen voor eenmalig gebruik. Gebruikte producten kunnen alleen worden teruggenomen tot de limiet van de hoeveelheid en het type nieuw product dat de klant op onze site heeft gekocht. Ophaling aan huis geldt alleen voor niet-transportabele producten zonder apparatuur, met een gewicht van meer dan 30 kg en afgeleverd bij de klant thuis. Als uw gebruikte product dus transporteerbaar is zonder apparatuur, is het uw verantwoordelijkheid om het zelf af te geven bij een afhaalpunt. Om de verwerking van je retourzending te vergemakkelijken, moet je met onze klantenservice een datum afspreken waarop de transporteur de goederen bij je thuis kan ophalen. De transporteur kan niet naar je verdieping of naar een kamer in je huis komen.

      Retourvoorwaarden: Retourbeleid: In overeenstemming met de bepalingen van artikelen L.121-21 en volgende van de Franse consumentenwetgeving, hebt u het recht om uw bestelling te annuleren, zonder opgave van redenen of betaling van boetes, maar u moet de kosten van het terugzenden van de goederen dragen, wat wettelijk uw verantwoordelijkheid is. Herroeping na levering: 20% van het (de) geretourneerde artikel(en). Herroeping vóór levering: 15% van het/de geretourneerde artikel(en). De Franse consumentenwetgeving stelt de wettelijke bedenktijd vast op 14 dagen. De periode van 14 dagen geldt vanaf de datum van ontvangst of afhaling van je volledige bestelling. Om je herroepingsrecht uit te oefenen, moet je OVIALA op ondubbelzinnige wijze op de hoogte brengen van je beslissing. Om de verwerking van uw retourzending te vergemakkelijken, stuurt de Klantendienst u een document met een retournummer dat u op uw pakket moet aanbrengen. Als de retourzending uit meerdere pakketten bestaat, moet je dit document op alle dozen aanbrengen. Het is jouw verantwoordelijkheid om het product of de producten terug te sturen zodra je op de hoogte bent gesteld dat je gebruik hebt gemaakt van je herroepingsrecht, en uiterlijk binnen 14 dagen nadat je op de hoogte bent gesteld van je beslissing. Alleen producten die worden geretourneerd in perfecte staat voor wederverkoop (dit houdt in dat ze worden geretourneerd in de originele verpakking, ongebruikt, onbeschadigd, met alle bijbehorende accessoires, schroeven en montage-instructies) worden geaccepteerd. Bijgevolg worden producten die onvolledig, beschadigd, bevuild of met gebruikssporen worden teruggestuurd, niet terugbetaald. De terugbetaling zal worden uitgevoerd op het betaalmiddel dat werd gebruikt bij de bestelling, uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst door OVIALA van het geretourneerde product. Als je een volledige bestelling retourneert, betalen we je het volledige bedrag terug, inclusief de oorspronkelijke verzendkosten, maar we brengen de retour- en ophaalkosten in mindering. Als je slechts één artikel van je bestelling retourneert, betalen we je de prijs van dat artikel en de bijbehorende portokosten terug, maar brengen we de retour- en ophaalkosten in mindering. Leveringsvoorwaarden: Voor pakketten die minder dan 30 kg wegen en/of waarvan de langste zijde niet langer is dan 1,5 meter. De vervoerder stuurt je een sms en/of een e-mail om je op de hoogte te brengen van de leveringsdatum. Als het voorgestelde tijdstip je niet uitkomt, heb je de mogelijkheid om een nieuwe datum af te spreken. Als je afwezig bent : - wordt uw pakket naar het dichtstbijzijnde afhaalpunt gebracht. In dit geval wordt u op de hoogte gebracht. Als je pakket niet binnen 14 dagen wordt opgehaald, wordt het naar ons teruggestuurd en zijn we genoodzaakt je bestelling te annuleren. Er kunnen retourkosten van toepassing zijn. - Als je afwezig bent op het moment van levering, kunnen vervoerders je pakketten met hun toestemming ook bij een derde partij, zoals een buurman, achterlaten. Voor pakketten die meer dan 30 kg wegen en/of waarvan de langste zijde langer is dan 1,5 meter. Wij vertrouwen de verzending van onze omvangrijke pakketten toe aan vervoerders die gespecialiseerd zijn in de levering van dit soort goederen. De vervoerder wordt geselecteerd op basis van uw geografische regio. Ze nemen rechtstreeks contact met je op om een afspraak te maken. De afspraken worden voor de dag vastgelegd. Daarom is het zo belangrijk om je telefoonnummer in te vullen wanneer je je bestelling plaatst. Elke fout in het leveringsadres, de bereikbaarheid van de locatie, het telefoonnummer voor de afspraak, afwezigheid tijdens de levering met afspraak of elk ander probleem waardoor een nieuwe levering nodig is, kan aanleiding geven tot extra facturatie tegen de werkelijke kosten van de nieuwe levering. Al onze leveringen gebeuren “op de stoep”, d.w.z. onderaan uw gebouw of aan de ingang van uw woning. U moet dus maatregelen treffen om uw pakket in ontvangst te kunnen nemen en het met uw eigen middelen naar de plaats van bestemming te kunnen vervoeren. Ontvangst en klachten : Gebruikelijk voorbehoud: De klant is verplicht om de fysieke staat van de verpakking en het aantal en de inhoud van de pakketten te controleren op het moment van levering, in aanwezigheid van de bezorger. Elke anomalie betreffende de levering moet worden aangegeven op de leveringsbon van de vervoerder in de vorm van gedetailleerde, expliciete, gemotiveerde en gedateerde handgeschreven voorbehouden, op straffe van onontvankelijkheid van de klacht. De klant moet de leveringsbon ondertekenen. De risico's van verlies en beschadiging van de producten gaan over op de klant bij levering en ontvangst van de producten. Algemene voorbehouden zoals “onder voorbehoud van uitpakken” worden systematisch verworpen. De klant moet tegelijkertijd deze onregelmatigheden melden door binnen 3 werkdagen na de leveringsdatum contact op te nemen met de Klantendienst van OVIALA. Elke klacht die na deze termijn wordt ontvangen, wordt definitief verworpen zonder mogelijkheid tot verhaal voor de klant.

      Onze producten

      Gratis bezorging
      OP VOORRAAD

      Gratis bezorging
      OP VOORRAAD

      Gratis bezorging
      OP VOORRAAD

      Gratis bezorging
      OP VOORRAAD

      Gratis bezorging
      OP VOORRAAD

      Oviala
      89 €
      de stoel
      Gratis bezorging
      OP VOORRAAD

      Gratis bezorging
      OP VOORRAAD

      Gratis bezorging
      OP VOORRAAD

      Gratis bezorging
      OP VOORRAAD